Regulamin pobytu w Apartamentach Na Szlaku
W celu uniknięcia nieporozumień oraz zapewnienia Państwu udanego wypoczynku prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem. Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się oraz przyjęciem i zaakceptowaniem regulaminu.
Wprowadzenie
- Dokonując rezerwacji e-mailem lub telefonicznie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Usługodawcy. Ponadto informujemy, że w dniu 25 maja 2018r. zaczęły obowiązywać przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony danych osobowych, znane powszechnie jako RODO. Apartamenty Na Szlaku od początku dokładają wszelkich starań, aby chronić Państwa dane osobowe. Realizacja wymogów Rozporządzenia naturalnie wpisuje się w naszą politykę prywatności.
Rezerwacja, opłaty za usługę i warunki płatności:
- Rezerwacji apartamentu Klient może dokonywać on-line na stronie www.apartamentynaszlaku.pl, drogą elektroniczną (e-mail) lub telefonicznie.
- Rezerwacja jest skuteczna po dokonaniu w ciągu 3 dni wpłaty zadatku w wysokości 30% kwoty należnej za cały pobyt.
- Wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi, jednak prosimy pamiętać, że każdego Klienta traktujemy indywidualnie..
- W przypadku braku wpływu zadatku na konto bankowe w ciągu 3 dni, rezerwacja ulega anulowaniu.
- Pozostałą część należności za pobyt(tj. 70% kwoty pobytu) można zapłacić przelewem lub na miejscu gotówką w dniu zameldowania(do uzgodnienia z Zarządcą)
- Rezerwacji stanowi umowę wynajmu, która wchodzi w życie pod warunkiem wpłaty zadatku za usługę.
- W przypadku wcześniejszego wyjazdu lub późniejszego przybycia Apartamenty na Szlaku nie zwracają pieniędzy za niewykorzystany pobyt.
- Oferta oraz podane ceny mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego. Cena musi zostać potwierdzona przez Zarządcę lub Właściciela telefonicznie bądź drogą elektroniczną.
- Należność z tytułu opłaty klimatycznej nie jest zawarta w cenie usługi i regulowana jest na miejscu GOTÓWKĄ.
- Klient obowiązany jest do uregulowania opłaty klimatycznej w wysokości 4,20 PLN/osoba za dobę.
- Na życzenie Klienta dostarczamy łóżeczko dziecięce do apartamentu.
- Istnieje możliwość zabrania ze sobą psa z ras małych po wcześniejszym ustaleniu z Właścicielem. Za pobyt zwierząt nie jest pobierana dodatkowa opłata. Wynajmujący ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez zwierzę i jest zobowiązany do naprawienia szkody. Nieczystości sprząta właściciel zwierzęcia.
- Właściciel może pobrać opłatę za: dodatkowe usługi sprzątania, wymianę ręczników i pościeli podczas pobytu Klienta, za zameldowanie przed wyznaczonymi godzinami – po akceptacji przez pracownika obiektu lub za późniejsze wymeldowanie po akceptacji przez pracownika obiektu.
Postanowienia ogólne
- Dokonując rezerwacji e-mailem lub telefonicznie Wynajmujący wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Usługodawcy.
- Wynajmujący może zgłaszać w trakcie pobytu w apartamencie wszelkie uwagi i żądania do właściciela pod numer telefonu znajdujący się na stronie internetowej.
- Przedmioty pozostawione przez Wynajmującego po opuszczeniu apartamentu mogą być odesłane na jego koszt pod wskazany adres. W innym przypadku, po pięciu dniach od daty wyjazdu Wynajmującego z apartamentu, Właściciel postąpi z rzeczami stosownie do przepisów o rzeczach zagubionych lub znalezionych.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamentach grzałek i innych urządzeń elektrycznych, niebędących na wyposażeniu apartamentu. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy, urządzeń RTV oraz komputerowych.
- Wynajmujący, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy własność apartamentu zobowiązany jest niezwłocznie pokryć w całości koszty naprawienia szkody. Wysokość odszkodowania ustala Właściciel według własnej kalkulacji.
- Zarządca może odmówić przyjęcia osoby, która podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszyła niniejszy regulamin.
- Na terenie obiektu za opiekę nad dziećmi odpowiadają rodzice.
Obowiązki/kompetencje/procedury pobytu:
- Apartament wynajmowany jest na doby.
- Doba pobytu w apartamencie trwa od godziny 15:00 do godziny 11.00., a możliwość wcześniejszego przyjazdu do apartamentu przed godziną 15:00 należy uzgodnić z Właścicielem.
- Zatrzymanie apartamentu bez uzgodnień z Właścicielem po godzinie 11.00 będzie traktowane, jako przedłużenie pobytu.
- Właściciel nie ma obowiązku zwrotu opłat za wynajem w przypadku gdy Wynajmujący opuści apartament przed końcem zarezerwowanego terminu.
- Na terenie obiektu wyznaczono miejsca do parkowania. Parking jest bezpłatny, niestrzeżony. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione na nim pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.
- Wynajmujący zobowiązuje się do eksploatacji apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, nieusuwania z apartamentu jakichkolwiek elementów jego wyposażenia i dekoracji.
- Palenie wewnątrz apartamentów, jest zabronione. Wynajmujący niestosujący się do zakazu zostanie obciążony opłatą za odświeżenie pomieszczeń, sprzętu oraz pranie firan.
- Wynajmujący jest zobowiązany każdorazowo zabezpieczyć apartament w przypadku jego opuszczenia poprzez zamknięcie okien oraz drzwi wejściowych na klucz. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy materialne pozostawione podczas nieobecności Wynajmującego w apartamencie.
- Klient obowiązany jest do poinformowania Właściciela lub Zarządcę o ewentualnym zagubieniu kluczy od apartamentu lub wyrządzonych w nim szkodach i niezwłocznego pokrycia kosztów strat. Wysokość odszkodowania ustala Właściciel według własnej kalkulacji.
- Wynajmujący zobowiązuje się do nieprzekraczania liczby osób przebywających z nim w apartamencie ponad tę, która została określona, jako maksymalna na stronie internetowej bądź telefonicznie.
- W przypadku przyjazdu większej ilości osób niż zadeklarowaną podczas rezerwacji, Właściciel zastrzega sobie prawo do uzyskania od Klienta dodatkowych opłat lub zerwania umowy, co wiąże się z nie udostępnieniem go Klientowi lub jego opuszczeniem przez Klienta.
- W przypadku wyjątkowo rażącego lub chuligańskiego naruszenia zasad, a w szczególności przyjazdu Policji, Właściciel jest uprawniony do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Wynajmujących wraz z osobami mu towarzyszącymi z apartamentu w asyście Policji.
- Wynajmujący jest zobowiązany do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, w tym do przestrzegania godzin ciszy nocnej (od 22.00 do 6.00).
- Organizowanie imprez towarzyskich w apartamencie jest zabronione.
- W przypadku zgubienia kluczy do apartamentu Wynajmujący jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za zakup i wymianę zamka.
- Wynajmujący zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywania obiektu w stanie takim, jaki zastał po odebraniu kluczy. Do obowiązków Wynajmującego należy również pozostawienie umytych naczyń i sprzętów kuchennych przed wyjazdem.
- Wynajęty apartament należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.
- W przypadku przyjazdu z psem właściciel zwierzęcia powinien ze sobą posiadać książeczkę zdrowia bądź paszport z aktualnym wpisem o szczepieniu przeciwko wściekliźnie. Prosimy również o zabranie ze sobą kagańca, a psy na ternie obiektu wyprowadzamy na smyczy. Nieczystości sprząta właściciel zwierzęcia.
Zmiana oraz anulowanie rezerwacji:
- Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie za zgodą Właściciela, jeżeli jest dostępny ten sam lub inny apartament, który może zostać zaproponowany Klientowi. W takim przypadku zmiana nie podlega dodatkowej opłacie. Zmiana rezerwacji nie jest możliwa jeżeli dotyczy wysokiego sezonu (wakacje, sylwester, długie weekendy). Gdy zmiana rezerwacji nie jest możliwa, a Klient odstąpił od umowy, anulował rezerwację, bądź nie wywiązał się z umowy (brak przyjazdu), Właściciel jest uprawniony do potrącenia wpłaconego zadatku lub całości opłaty za pobyt.
- Do 14 dni przed planowanym przyjazdem jest możliwość bez kosztowej zmiany terminu rezerwacji pod warunkiem dostępności apartamentów.
- Jeśli Klient odstępuje od umowy z własnej winy ponosi całkowity koszt rezerwacji.
- Zmiana rezerwacji przez Apartamenty Na Szlaku jest możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej spełnienie świadczenia. Przez siłę wyższą rozumie się: kataklizmy przyrody, zajęcie apartamentu przez jakikolwiek organ władzy państwowej w jakimkolwiek celu, strajki, wojny i zamieszki oraz pozbawienie przez dostawcę Apartamentu prądu, gazu, energii grzewczej lub wody. Wówczas Apartamenty Na Szlaku mają obowiązek zaproponować inny termin Klientowi, a gdy Klient nie wyraża na to zgody odstąpić od umowy zwracając Klientowi wpłaconą zaliczkę (anulacja rezerwacji).
- Apartamenty Na Szlaku zastrzegają sobie możliwość w wyjątkowych sytuacjach (awarii w apartamencie lub innego zdarzenia losowego) udostępnienia lokalu zamiennego o parametrach i powierzchni podobnej do zarezerwowanego apartamentu. W wypadku braku zgody Klienta na substytucyjny apartament umowa ulega rozwiązaniu, a Apartamenty Połoniny mają zwrócić Klientowi wpłaconą przez Niego zaliczkę.
Życzymy miłego pobytu.